MYYMÄLÄMARKKINOINTI.
Valmistamme huomiota herättäviä point of sales -materiaaleja (POS), joilla saat tuotteesi erottumaan kilpailijoista myymälärajapinassa. Hyödynnettävien ratkaisujen ja materiaalien kirjo on laaja, joten olemme apunasi löytämässä käyttötarkoitukseesi toimivimman ratkaisun. Esimerkkiratkaisuja tehokkaista POS-materiaaleista ovat lattiatarrat, hyllypuhujat sekä tuote- ja lattiatelineet.
.LATTIATARRAT
Kivijalkamyymälöissä voidaan hyödyntää esimerkiksi lattiatarroja. Lattiatarrojen pinnassa on liukastumista estävä kalvo. Ratkaisu on tuttu, mutta tehokas, jonka viesti tulee huomatuksi. Kun on aika poistaa tarra lattiasta, lähtee se irti ilman liimajäämiä.
.LATTIATELINEET
Lattiatelineellä saat tuotteellesi näkyvyyttä myymälässä. Lattiateline mahdollistaa myös tuotteen esillepanon useammalle tuotehyllylle, josta kuluttajan on helppo ottaa tuote matkaan. Lattiatelineessä käytetään materiaalina vahvaa aaltopahvia, jonka vuoksi rakenteesta saadaan jämäkkä ja tyylikäs. Rakenne suunnitellaan aina esille pantavien tuotteiden mukaan, jolloin huomioidaan mm. tuotteen koko ja paino.
.painetut ja digitaaliset hYLLYPUHUJAT
Hyllypuhujalla saat tuotteesi erottumaan hyllyn muista tuotteista ja pomppaamaan asiakkaan tietoisuuteen. Tämä ratkaisu on helppokäyttöinen ja edullinen mainonnan keino. Tätä myymälämainonnan moniottelijaa kutsutaan usealla eri nimellä, joista hyllyvippa ja shelf wobbler (eng.) ovat vain raapaisu pintaa.
Hyllypuhujassa voidaan hyödyntää monia muotoja ja useita eri materiaaleja. Yleisimmät materiaalit ovat kartonki ja synteettinen muovi. Halutessaan kartongin pinta voidaan myös laminoida, jolloin saadaan näyttävyyttä ja kestävyyttä. Muotoa valittaessa tulee myös harkittavaksi kiinnitystapa. Hyllypuhujan voi kiinnittää esim. suoraan hintalistaan sellaisenaan, erillisellä kiinnikkeellä tai 2-puolisella teipillä.
UUTUUS. Valmistamme myös digitaaliset hyllypuhujat myymälärajapintaan. Tällöin asiakas näkee mainoksesi jopa 8 kertaa staattista ärsykettä nopeammin. Tämän lisäksi digitaaliset näytöt vangitsevat 4 kertaa enemmän katsontakertoja verraten staattisiin vastaaviin ja kasvattaa tuotekohtaista myyntiä.
.Digital Signage -näyttöratkaisut
Osana myymälämainonnan printtiratkaisuja, Newprint tarjoaa myös erilaisia Digital Signage -näyttöratkaisuja.
Digital signage -näyttöratkaisut soveltuvat esimerkiksi tuotanto-, tauko- ja odotustiloihin sekä eri paikkakuntien toimipisteisiin ja myymälärajapintoihin. Sisältöä on helppo muuttaa pilvipalveluun perustuvalla työkalulla ja personoida vaikkapa näyttökohtaisesti. Näin ollen, ajankohtaiset katsaukset, tiedotteet, yrityksen tavoitteet, turvallisuus, tuote-esittelyt, videot ja mainostaminen voidaan kohdistaa ja ajoittaa tarkasti.
Tarjoamme Digital Signage –palvelut avaimet käteen periaatteella. Kokonaisuus sisältää järjestelmän käyttöönoton, sisällönhallinnan suunnittelun ja toteutuksen sekä järjestelmän ylläpidon- ja tukipalvelut.
.TUOTE- JA TISKITELINEET
Tuotetelineet ovat erinomainen tapa kuljettaa, varastoida ja esillepanna myyntierittäin tuotteet esimerkiksi tuotehyllylle tai myyntitiskille. Tätä toteutusta kutsutaan myös tiskitelineeksi.
Hyödyt tiskitelineen käytössä ovat erinomaiset, sillä oikein suunniteltuna teline pitää tuotteet ryhdikkäästi esillä ja mahdollistaa myös isomman mainospinnan telineen rungossa ja taitettavassa kannessa eli ns. puhujaosassa. Tuotteet on helppo ottaa telineestä. Lopulta tyhjän telineen voi kierrättää, sillä materiaalina käytetään hyvin usein kartonkia tai miniaaltopahvia.
.STAATTISET- JA HEIKKOLIIMATARRAT
Staattisten ja heikkoliimatarrojen käyttöä voidaan hyödyntää sanoman vahvistamisessa. Käyttökohteena voivat olla myymälöiden kylmäaltaiden kannet tai kassalinjaston roiskesuojat ja pleksit, jonka pintaan asennettu tarra kertoo asiakkaita välttämään turhaa tuotteiden ja pintojen koskettelua.